donderdag 18 januari 2018

With deepest sympathy


Dit zijn echt de minst leuke kaartjes om te maken. Maar helaas hoort afscheid nemen ook bij het leven. Gelukkig maken we zulke kaarten niet wekelijks


Deze kaart ga ik naar mijn moeder en haar man sturen. De zwager van de man van mijn moeder is overleden. Ik ken hem niet heel erg goed maar het was een aardige man. Steef je hebt je strijd helaas verloren, maar gelukkig heb je nu geen pijn meer......RUST ZACHT ......!!!

Liefs Debby

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van:

1 opmerking:

  1. Very pretty sympathy card. Love the textured paper. Thanks for playing with us at 4 Crafty Chicks! Come play again soon!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-