woensdag 24 januari 2018

Nieuwe spullen gekocht.....HAPPY !!!

Mijn Blog heeft vandaag de 20.000 bezoeker gehad.
zo leuk al mensen een kijkje komen nemen op je blog
wat ik alleen zo jammer vind is dat maar weinige de tijd nemen om ook daadwerkelijk even een reactie achter te laten. Ik zag dat een van mijn berichten door meer dan 125 mensen bekeken was en dat er maar 15 de moeite hebben genomen om ook even iets te posten. Erg jammer want de reacties op je creaties maakt voor mij juist het bloggen zo leuk in interessant.

De afgelopen 2 dagen is er niet echt iets creatiefs uit mijn handen gekomen, Wel heb ik leuke nieuwe spulletjes weten te scoren, bij de Boekvoordeel en de Action.

De SUMMER LOVIN stansjes van Joy lagen tot mijn grote verbazing bij de Action voor echt een heel erg leuk bedrag namelijk 1.54 per stuk.......en aangezien mijn dochter dit jaar alleen met een vriendin op vakantie gaat vond ik deze wel erg leuk om straks bij haar KRETA vakantie album te gaan gebruiken





En deze stempel / stans heb ik bij boekvoordeel gekocht. Zag er een kaart mee voorbij komen en ik dacht die thee stempels moet ik hebben en ook die andere super schattige stempel/stans voor aan je tag waren een absolute MUST HAVE



verder ook nog dit super schattige papier gekocht van joycrafts en de condoleance serie maar daar kon ik geen afbeelding van vinden. 


Heb mezelf in de stad dus even flink verwent. Moet ook wel eens kunnen toch. Meestal gaat de verwennerij hier naar man maar vooral Dochter lief. Nu was ik een keer aan de beurt.

Liefs Debby



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-