dinsdag 2 januari 2018

Mini album update .....!!!

Nou het was een heel gevogel. Maar de aanhouder wint. Ik heb wel 1 albumpje er tussenuit moeten halen anders ging het echt niet passen. Al vraag ik me af of hij nu wel dicht kan als ik de foto's erin heb geplakt. Maar dat zien we dan wel weer.


Dit is het eerste albumpje van de drie. Ik heb er maar een schuifsluiting omheen gemaakt want het magneetje is niet sterk genoeg om het boekje te kunnen sluiten


Zo zie hij eruit als je hem open klapt

Dit is het 2de albumpje


En dan is dit uiteraard het derde en laatste albumpje in de reeks. Straks als ik uit mijn werk kom maar eens de foto's van oud en nieuw bekijken en uitzoeken welke leuk genieg zijn om te gaan gebruiken in dit albumpje



Fijne dag vandaag
LIEFS DEBBY ♡♡♡

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-