maandag 14 maart 2016

Sneeuwpop Maken ...................!!!




OJEE....................het is alweer half maart. Dus ik loop 1 kerstkaart achter voor de maand februari. n dan moet ik er nog 2 maken voor Maart. Maar eerst mijn achterstand voor de maand Februari maar eens even bijwerken. Ik heb me opgegeven om iedere maand 2kerstkaarten te maken op de faceboook pagina van Tiets. Om kerststress dit jaar te voorkomen.


Kwam dit plaatje op pintrest tegen en moest hem pinnen en uitprinten en heb er deze creatie mee gemaakt. Zo zijn we weer bij voor de maand februari en nu snel door naar de creaties van maart want anders lopen we straks nog achter de feiten aan te hollen

Liefs Debby ♥


1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-