donderdag 24 december 2015

Dreaming of a white Christmas !!!


De aller laatste kerst creatie van dit jaar is klaar.

Mijn moeder is zelf ook creatief, dus daar kan ik niet aankomen met een gekochte kaart of een simpele creatie. Dus hier heb ik echt mijn best op gedaan.


22 december was er weer een SCRAP & CHAT bij hobby vision onder leiding van Tiets. Ik was het natuurlijk weer vergeten en moest aanpoten om alle hints te kunnen volgen omdat ik ook nog alle moest snijden, dus voor mij was het meet SCRAP ZONDER CHAT haha


want had al moeite om alle hints te kunnen volgen en te snijden en dan ook nog alles lezen. Maar het was wel weer super gezellig en leuk om te doen, met een super leuke kaart creatie in een doosje als eindresultaat



iedreen fijne kestsdagen. voor ons begint het EETFESTIJN vanavond al met een gourmet avondje bij mijn mams thuis, dus deze creatie is nog net op tijd af.......hij staat nu nog in de keuken te drogen

LIEFS DEBBY ♥

2 opmerkingen:

  1. Oooh hij is zooo leuk
    Fijne Feestdagen
    Xx
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf geworden!
    Ook erg leuke stempeltjes gebruikt!
    Fijne feestdagen!
    Liefs. ..xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-