zondag 20 december 2015

2016...............!!!


 Ik moet nog 1 kaartje maken voor de kerst en die is voor mijn moeder. Maar voor de rest ben ik na het maken van deze 2016 exemplaren eindelijk klaar


Ik moet zeggen dat ik er dit jaar totaal geen zin in had om kaartjes voor de kerst te maken. Mijn creatieve ingaven voor de laatste tijd is qua kaarten maken ver te zoeken. De kaartjes zijn voor mijn doen nu ook vrij simpel en dus lekker snel om te maken. aankomende tijd maar eens wat vaker een kerstkaartje tussendoor proberen te maken. zodat we aan  het einde van het jaar niet zoveel verplichte kaartjes moeten maken en het dus meer moeten is dan dat het leuk is om te doen


Nu nog maar 1 te gaan dus daar gaan we ons de rest van de zondag maar mee bezighouden want voor we het weten zijn de kerstdagen alweer voorbij en zitten we in het nieuwe jaar

Liefs Debby ♥




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-