zondag 22 november 2015

Leger groene armband gemaakt ..... !!!

Mijn meissie heeft een leger groene blouse gekocht met een half mouwtje. En ze wou graag een armband van me lenen...........maar die kleur had ik nog niet. Dus toen ik van de week bij het kralenwinkeltje in de buurt was heb ik even wat spulletjes gekocht om er een voor mijn zieke meissie te maken

 
Vind het soms wel moeilijk om mooie foto's van de armbanden te maken omdat je al je kralen en details graag wil laten zien. In het echt vind ik hem persoonlijk mooier om te zien maar met deze 2 foto's hebben jullie in ieder geval een beetje een idee hoe hij geworden is.

 
Fijne zondag allemaal
Liefs Debby ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-