zondag 1 november 2015

Hallo je hebt post ...............!!!

Zaterdag sinds lange tijd weer eens samen met mijn freubelmaatje Ayten aan de freubel geweest. gebruik gemaakt van mijn nieuwe papier blokken van Joy en ik heb ook gebruik gemaakt van mijn nieuwe klei mal veertjes en ik vind ze heel erg leuk bij dit geheel passen
 
 
langzaam aan lijkt mijn freubel zin weer een beetje terug te komen, al merk ik wel dat het langer duurt voordat ik mijn creatie af heb, maar ach er komt weer wat uit mijn vingers
 
 
voor wie dit kaartje is weet ik nog niet, daarom heb ik op de pocket en op het labeltje nog geen stempeltje gedaan, zodat ik dat nog kan den zodra ik weet voor wie hij bestemd is.

 
heb wel gebruik gemaakt van 3 van mijn favoriete magnolia stempeltjes en ik heb ze weer ingekleurd met distress inkt.............dat is na lang zoeken en uitproberen toch wel mijn favoriete manier van kleuren. zo heerlijk om weer te kleuren

 
Liefs Debby ♥

1 opmerking:

  1. Vond het ook leuk.
    Leuke creatie en komt wel goed met je inspiratie.
    Liefs. ..x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-