zondag 25 oktober 2015

Scrap 'n Chat van Hobbyvision #1

Ooooo veels te lang geleden alweer dat ik me hier heb laten zien. Maar ik zit gewoon in een dipje en ik lijk er maar niet uit te komen. mijn creativiteit is zo ver weg en ik weet niet zo goed waar ik het zoeken moet. Gelukkig zijn er  Sols en Scrap 'n Chats zodat ik mijn inspiratie nog een beetje kan bijspijkeren
 
 
 
Deze Scrap 'n Chat is alweer een tijdje geleden maar ik had hem nog steeds niet afgemaakt omdat ik niet zo goed wist voor wie ik hem wou maken. Nou is mijn BONUS DOCHTER {beste vriendin van mijn dochter} binnenkort jarig en daar vond ik dit kaartje wel leuk voor.

 
Gebruik gemaakt van een super schattig stempeltje van Magnolia......ze zijn weer geweldig en ik kan niet wachten tot de winter / kerst collectie uit komt want die is ook weer super cute.

 
Mijn BONUS DOCHTER word net als mijn meissie 15 en de grote cijfers van Dutch Doobadoo komen dan super goed van pas als het om leeftijden gaat, vind ze ook super leuk

 
achter het getal 15 zit nog een label, ik heb hem wel versierd maar er niets op gezet dan kan mijn dochter er zelf iets opschrijven en er centjes in doen, want dat is wat tieners toch het liefste krijgen.
 
Tiets bedankt voor deze super gave Scrap 'n Chat. vind hem super leuk om te maken
dus dat gaan we vast en zeker nog eens doen. Ik heb alle Hints opgeslagen zodat we ze allemaal netjes bij elkaar hebben staan voor de volgende keer
 
Liefs Debby

2 opmerkingen:

  1. Hoi Debby,
    Wauw super leuk gedaan .
    Liefs en creatiefs
    Cinderella
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk geworden ondanks je dip.....
    ook leuke magnolia stempel die met de taart.....
    liefs ayten

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-