woensdag 28 oktober 2015

Scrap 'n Chat Hobby Vision #2

Tiets waar haal je al die inspiratie toch vandaan. Mijn inspiratie is de afgelopen paar weken of zeg maar liever maanden ver te zoeken. Dus ik ben zo blij met de Scrap 'n Chat avondjes van Hobby Vision. Helaas kon ik er deze keer op de dag zelf niet aan deel nemen maar de Hints zijn zo goed terug te vinden dat ik er een dag later mee aan de slag ben gegaan

 
het kost even wat tijd deze kunstwerkjes, maar dan heb je ook wel iets heel leuks en speciaals om op te sturen, of liever gezegd te geven, want als je dit op moet sturen dan ben je wel een paar eurootjes kwijt aan postzegels. Maar het is zo leuk om weg te geven

 
Mijn vriendinnetje heeft een eigen huisje gekregen dus ben opzoek gegaan in mijn stempel afdrukjes verzameling om leuke toepasselijke stempelafdrukjes te vinden en deze vond ik allemaal wel erg leuk bij elkaar passen


vond dit zo'n schatje en ik heb weer heerlijk met distress inkt gekleurd en daar geniet ik toch zo van Hopelijk komt mijn inspiratie weer snel terug want  als ik eenmaal weer bezig ben, ben ik helemaal weer in mijn element..

 
Morgen maar eens naar de kreadoe, om wat leuke ideetjes en nieuwe spulletjes te kopen. En wie weet kom ik nog wat mensen uit blogland tegen..................Ik heb er zin in!!!

 
Liefs Debby ♥

3 opmerkingen:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-