zondag 16 augustus 2015

Vakantie creatie's...............!!!

Tijdens onze vakantie had ik de doos met kralen en bedeltjes ook meegenomen zodat ik lekker in het zonnetje kon freubelen. Geen idee of ik er aan toe zou komen maar mijn man zei dat hij nog wel een plekje in de auto had. Dus ik heb mijn tasje met spulletjes toch maar meegenomen. En daar was ik wel blij mee. Heb bijna elke dag wel een armbandje gemaakt
 
Man lief en de meiden vonden het heerlijk om lekker uit te slapen. Dus als ik s'morgens op stond lag alles nog te slapen. Dan ging ik eerst even naar de bakker voor verse broodjes bij het ontbijt en daarna ben ik lekker crea bezig geweest. Zo heb ik dus deze PINK RIBBON armband gemaakt

Heb tijdens de vakantie ook mijn kralen bak maar eens uitgezocht en dan kom je nog eens leuke kralen en bedeltjes tegen. Zo is deze armband tot stand gekomen en ik vond het SCHATJE bedeltje zo leuk dus die heb ik aan de armband vastgemaakt
 
 
En het handige van je kralendoos bij je hebben is dat als je geen armband hebt in de juiste kleur dan maak je die toch gewoon even. Dat heb ik dus ook maar gedaan. en ik had de smaak te pakken dus ik heb maar gelijk 2 verschillende Grijze armbanden gemaakt.................en zoals jullie zien heb ik iets met BOEDHA'S dus die heb ik ook weer in beide armbanden gebruikt

 
En wat ik zo leuk vind aan het maken van armbanden, je kan je eigen creaties dragen, je hebt een unieke armband niemand anders heeft dezelfde. En je kunt het ook heerlijk buiten doen, dat is met scrapbooking en kaarten maken een beetje moeilijk want bij een windvlaag vliegt het papier je om de oren hihi hihi dus dit is een leuke zomerse hobby.
Nou is het weer niet zo mooi dus kan aan het scrappen gaan maar denk dat ik toch maar weer mijn kralen doos tevoorschijn tover om nog maar een armbandje te maken...........fijne zondag allemaal en een creatieve groet van mij
Liefs Debby ♥

1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-