zaterdag 15 augustus 2015

Armband gemaakt voor mijn dochter !!!

 
Mijn weekje vakantie op de camping in Hoenderloo zit erop, we hebben echt heerlijk genoten en we hebben met het weer ook vreselijk veel geluk gehad, want vandaag begon de dag mooi maar rond 12.00u is het begonnen met regenen en tot op heden regent het hier in Nijmegen nog steeds.
Heerlijk weer dus om creatief bezig te zijn en dat hebben we vandaag dan ook maar gedaan. Om 12.00u ben ik eerst samen met mijn vriendin en haar moeder naar de kralenwinkel hier in de buurt geweest die had namelijk een feestdag vandaag en gaf 25% korting op de gehele collectie, dus we zijn eert even wezen shoppen. Voor de vrouwenclub maar natuurlijk ook lekker voor mezelf
 
 
Toen ik thuis kwam heb ik eerst de spullen voor de vrouwenclub opgeruimd en 20 zakjes gemaakt met sluitinkjes, sluit ringentjes, bedeltjes en andere dingen. Daarna lekker mijn eigen spullen opgeruimd en na het avond eten ben ik aan een armband voor mijn dochter begonnen. Hij ligt nou te drogen, dus morgen kan ze hem om, Ze vind hem erg leuk en stoer. De bedeltjes heeft ze zelf uitgekozen.
 
Liefs Debby ♥

2 opmerkingen:

  1. Wat is ie gaaf!!!! En ook wel heel stoer.
    Je kan 'm met alle kleding combineren.
    Hier (een beetje zuidelijker) is het een uurtje later beginnen te regenen, en het regent nu nog steeds.
    Lekker hobbyweertje ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat ik je dochter niet ben...:-), prachtig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-