zaterdag 18 juli 2015

Love en Boedha armband gemaakt !!!


Gister morgen eerst een paar uurtjes gewerkt en daarna op de fiets naar het kralen winkeltje hier in de buurt gefietst. Even heerlijk rond lopen snuffelen en weer erg leuke dingen gekocht. Toen lekker op mijn fietsje in de zon weer naar huis. Thuis eerst even alle kralen spullen netjes opgeruimd en toen heerlijk op mijn balkonnetje in het zonnetje deze armbanden gemaakt
 
Zo lekker om met dit weer buiten te kunnen freubelen. Dat kan met kaarten maken natuurlijk ook wel, maar met het windje dat op het balkon staan is dat toch niet zo handig en dan is dit wel weer een leuke hobby om in de zomer maanden op te pikken
Liefs Debby ♥

4 opmerkingen:

  1. Deze armbandjes zijn dan ook weer erg leuk geworden zeg.
    Thumbs up!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, deze vind ik ook errug mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Those are gorgeous Debby! You crafty wee mama!! Hugs, Wends x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-