dinsdag 30 juni 2015

Thinking of you ........!!!!

GOEDE MIDDAG BLOGGERS
is het bij jullie ook al zo lekker warm??? Hier wel en aan het einde van de week schijnt de temperatuur zelfs op te lopen tot 40graden. Nou mooi weer is lekker maar deze temperaturen zijn toch wel een beetje te veel van het goede
 

 
Dit kaartje heb ik in opdracht voor mijn moeder gemaakt. een dochter van een vriendin zit in een lastige situatie en ze wou haar een kaartje sturen dat ze aan aar denkt in deze zware tijd. Hopelijk valt hij in de smaak.
 
fijne dag vandaag
Liefs Debby ♥

3 opmerkingen:

  1. Wat een leukerdje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een kaartje zoals deze wordt altijd gewaardeerd. Je hebt er dan ook echt wel een plaatje van gemaakt.
    Ook ik vind het niet erg als het zonnetje lekker schijnt, maar deze tropische temperaturen zijn voor mij niet weggelegd.
    Lekker freubelen op een koele hobbykamer.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Wat een super mooie en gave kaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-