zondag 14 juni 2015

Dia strip BLOGHOP....................!!!

Nog een weekje en dan is het weer Vaderdag, heb je nog geen cadeautje en inspiratie nodig? Ons MDF Diastrip is hiervoor wel heel toepasselijk!

Omdat het hele team zo ijverig is geweest met het maken van de mooiste creaties hebben we er een bloghop van gemaakt! En natuurlijk kun je er ook zo'n leuke Diastrip mee winnen. Doe je gezellig mee? 

Hier alvast een sneaky van 1 van de creaties:
en die sneak peak is mijn creatie. Ik heb er 2 gemaakt. Een van mijn meisje en haar beste vriendin. of wel mijn bonus dochter zoals ik haar ook wel noem. Ik heb voor beide meiden een diastrip gemaakt. Maar zo kun je dus ook van je gezin of e kinderen een leuke creatie maken voor VADERDAG



foto van Debby Kuster.




 
Wat moet je doen?
Ga tussen 14 en 17 juni langs de blogs van alle Let's Get Bizzee Design Team leden en laat een leuke reactie achter. 

 
Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Let's Get Bizzee en laat ook hier een reactie achter.
 
(je bent nu hier)

 We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen en dat we jullie hebben mogen inspireren.


Veel plezier!!
Liefs Debby ♥

6 opmerkingen:

  1. Van FB gauw naar de site gehopt en wat een leuke ideeën doe je weer op. Deze ziet er ook zo mooi uit nou ga verder hoppen.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf hoe je dit gemaakt hebt!
    De tekst in het midden vind ik helemaal te wauw, want als mijn dochter dit ziet dan wil ze die tekst ook hebben.
    Creatieve groet, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook al zo prachtig gedaan hoor super

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bijzonder mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wow, wat een pracht exemplaren! Daar zullen je dochter en haar vriendin erg blij mee zijn! Mooie tekst ook!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-