donderdag 21 mei 2015

Olie lampjes opgepimpt met muurvuller !!!

Goede morgen allemaal

Gister was het weer woensdag en dat betekend eens in de 2weken vrouwenclub avond. Gezellig iedere keer een andere freubel activiteit. Deze keer moesten we zelf oude spulletjes meenemen die we nieuw leven in wilde blazen.
 
 
Aangezien ik binnenkort nieuwe meubeltjes krijg wou ik ook graag andere accessoires in huis. Zit al zo lang tegen bruin aan te kijken dat ik wel eens wat nieuwe accessoires wou. Maar de spulletjes die ik heb zijn eigenlijk best wel leuk. Dus ik dacht. Ik neem ze mee word het niks prima koop ik leuke nieuwe spulletjes is het wat dan scheelt het me weer eurootjes.
 
En ik moet zeggen (en mijn man vind dat gelukkig ook) dat ik ze erg leuk vind geworden. Nou hopen dat de olielampjes, waxine lichthouders en de vazen ook leuk staan op de nieuwe meubeltjes. Maar daar moeten we nog ruim 4weken op wachten. Dus nog heeeeeeeel even geduld

 
De olielampjes, waxine lichthouders en de vazen heb ik eerst goed afgewassen en daarna met muurvuller van de action met een foamkwast ook van de action en al tamponnerend op gebracht. zo krijg je een ruw structuur en dat vind ik wel heeeeel erg leuk. Daarna met hartjes bedeltjes ook weer van de action en touwdraad rondom de hals van de vaas en olielampjes gegaan en dan is dit het eind resultaat. Ik heb nog 1 olielampje te gaan en dan ben ik uit getamponneerd. Maar het is erg leuk om te doen, niet moeilijk en zo kun je oude accessoires nieuw leven in blazen voor zeer weinig geld.
 
Liefs Debby ♥

4 opmerkingen:

  1. Gaafff!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk geworden debby......en dat scheelt je weer geld kun je andere hobbyspullen voor kopen....hahahaha....
    liefs.... xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Debby, These look amazing. Love, love, LOVE them! Such a cool stucco effect. I love the crisp white with the natural twine and sweet heart charms. Finishes them so beautifully. You're SO clever! Hugs, Wends x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is super gaaf geworden Debby. Super toch om zo met weinig geld toch leuke nieuwe accessoires in je huis te hebben. Staat prachtig.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-