zondag 12 april 2015

Nieuwe spulletjes gekocht............ !!!

De workshop dag was gister een succes. En na al het workshoppen heb ik natuurlijk ook nog wat leuke nieuwe dingentjes gekocht. Want als je daar bent voel je je weer even een klein kind die zich in een snoepjes of speelgoed winkel bevind. Je weet niet waar je kijken moet je ziet zoveel leuke dingen.
 
 
Ik heb mezelf verwend met:
20 bosjes kleine roosjes in verschillende kleuren
de getallen mal van Dutch doobadoo
de shaped-art mal met bubbeltjes ook van Dutch Doobadoo
wimpel stansjes van Noor design
tekst stempels van Noor design
alfabet en getallen stempels van Marianne design
en een hanger van Let's get bizzee.
 
Mijn hobby verzameling heb ik dus weer uitgebreid met leuke nieuwe aankopen
en daar ga ik nu maar weer eens mee aan de slag.
Fijne zondag allemaal
Liefs Debby ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-