dinsdag 7 april 2015

Enjoy your special day .... !!!

Van de week samen een freubel avondje gehad met mijn vriendin. We gingen de sol van dutch doobadoo na maken, Ik ben heel enthousiast begonnen met kleurtjes die me eigenlijk niet zo liggen. Met als resultaat dat ik aan het einde van de avond alleen de bungelende tag over had en ik de rest weer los van elkaar geknipt heb.
 
 
Maar om die losse tags nou weg te gooien vond ik ook zonde, dus ik heb ze netjes bewaard en aan de kant gelegd. Twee dagen later heb ik er deze creatie mee gemaakt. Mijn dochter had een slaap verjaardagsfeestje bij een vriendin en ze vond deze kaart wel leuk om aan haar te geven

 
Dus snel nog even een fotootje ervan gemaakt want ja ik moet hem natuurlijk wel even op het blog zetten om hem aan jullie te showen. Nou snel de hondjes weer uitlaten en HOP HOP naar mijn werk. de paasdagen zijn voorbij, maar nog 4daagjes werken en dan hebben we alweer weekend en ik heb een heel leuk weekend. Ik ga namelijk samen met mijn vriendin 4 workshopjes volgens in Rheden bij "thuis aan de knutseltafel" Ik heb er reuze veel zin in dus laat deze week maar snel voorbij gaan
 
Liefs Debby ♥

2 opmerkingen:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-