woensdag 15 april 2015

challenge #255 Don't forget the popcorn !!!

 
Deze week is eigenlijk niet mijn week om een creatie te maken voor het Fab 'n' Funcky challenge blog, maar ik vond de stempeltjes zo leuk, dat ik er mee aan de slag gegaan ben. Dit keer geen kaart maar een envelop. Daar heb ik voor gekozen omdat je daar leuk een bioscoopbon in kan doen en aan iemand cadeau kan geven. Deze envelop is toch 100x leuker om te geven dan zo'n saaie envelop die je er bij de bioscoop of de winkel omheen krijgt
 

De challenge deze week is:

MANNELIJK
 
Nou echt heel mannelijk is hij niet. {was het thema eigenlijk een beetje vergeten......oeps} Maar ik vind hem ook niet echt vrouwelijk. Ik vind dat je deze bioscoop envelop dus ook heel goed aan een man cadeau kan doen. Of vinden jullie dat ik een klein beetje gefaald heb in deze challenge ???
Beetje wel hé .............{hopelijk word het me vergeven}


 
Komen jullie gezellig even buurten bij de challenge. En laten jullie dan wel ECHT mannelijke creaties zien, hahahaha, nou ik zou het erg leuk vinden om mooie Nederlandse creaties voorbij te zien komen op het challenge blog.
 
Bedankt weer voor je bezoekje
hopelijk zie ik je snel weer terug
fijne woensdag xxx
Liefs Debby ♥

3 opmerkingen:

  1. er is wat met je link 'reacties' ik word altijd doorverbonden met een aldi site, waar ik vanalles op moet invullen... bekijk je het even, want dat had ik de vorige keren ook al.
    een hele leuke, gezellige kaart ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastic card Debby love the colours and the amazing design, superb make.
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous card Debbie - love the sentiment and whole design - do you know you have a "pop up advert on your comment box? - just thought i'd let you know! hugs Judith xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-