donderdag 19 maart 2015

Trots op mijn dochter !!!!

Even geen creatief nieuws, maar wel ander leuk nieuws. Mijn dochter zit op de Helicon. Dat is een groenschool, ze wil later graag bloemist worden of in een tuincentrum werken. Nou mogen in het 2dejaar maar 17 leerlingen SNUFFEL stage lopen. Er zijn zes 2dejaars klassen met ongeveer 25kinderen in de klas en vanwege haar gedrag tijdens de les, haar goede werkhouding en haar geschreven motivatie waarom ze graag snuffelstage zou willen lopen is ze uitgekozen.
 
 
Ze moest vandaag dus 1uurtje extra op school blijven voor allerlei Info, want ze moeten ook zelf een stage plek regelen. Toen ze thuis kwam heeft ze er gelijk werk van gemaakt en heeft een stage plek gevonden in de bloemenwinkel hier in het winkelcentrum. Dus morgen kunnen de papieren weer mee terug naar school. ZO TROTS OP MIJN MEISJE
 
Liefs Debby ♥

2 opmerkingen:

  1. Nou daar maar je zeker trots op zijn wat een topper met een mega goede instelling, daar kunnen zich een hoop een voorbeeld aan nemen!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-