zondag 22 maart 2015

Druk vandaag op PAUZE en geniet

Vandaag mijn gemaakte geboorte kaartjes ook op mijn facebook pagina gezet. En ik kreeg daar echt hele leuke reacties op. En er werd zelfs gevraagd of ik ook kaartjes voor andere maakte. Ja dat doe ik dus ook. Nou heb ik dus 4 opdrachtjes gekregen om kaartjes te maken. Ik wil het eigenlijk wel minstens 1week van tevoren weten zodat ik er even de tijd voor heb.
 
 
Maar in het geval van dit kaartje voor de 60 jarige BEN, moest ik gelijk aan de slag. Gelukkig had ik wel freubel zin, maar eigenlijk geen idee wat ik wou gaan maken. Dus ben ik maar gelijk aan de slag gegaan. Vind mannenkaartje altijd een beetje moeilijker dan het maken van een kaart voor een vrouw. Maar ik moet zeggen dat ik hem wel leuk vind geworden.

 
Heb degene waar ik hem voor gemaakt heb gelijk even een foto via de app gestuurd en gezegd dat ze hem op kan komen halen. Nog geen reactie gehad, dus ben benieuwd hoe ze hem vind. hahaha
 
Ga nu weer lekker verder aan de freubel, want heb nog 2 opdrachtjes lopen.
leuk leuk leuk. Fijne zondag allemaal
 
Liefs Debby ♥

1 opmerking:

  1. het is inderdaad een leuke mannenkaart geworden!!!
    leuk gedaan ook met die bingostempel!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-