zaterdag 7 februari 2015

Hoera...............Party time..... !!!

Eindelijk weekend en dus weer tijd om lekker aan de freubel te gaan. Lekker de verwarming aan, muziekje erbij en heerlijk rommelen met papier, stansjes, inkt, panpastel, bloemen en andere leuke dingetjes om op je creatie te gebruiken.
 
 
De meeste scrappers en kaarten makers, zoeken eerst papier uit voor ze hun afdrukje kleuren, Ik ben zo'n omgekeerde scrapster en kleur altijd eerst mijn afdrukje en ga dan eigenlijk pas op zoek naar papiertjes en reststukjes om te kijken wat bij elkaar past.

 
en ik moet zeggen dat het me weer gelukt is om er een mooi geheel van te maken.
man lief kijkt Engels voetbal op tv en dochter lief is schaatsen met een stel jongens en meiden van haar school, dus ik ga vrolijk verder met freubelen, want moet nog een kaart maken voor een collega van mijn man die geeft volgende week een feestje omdat hij 60 word, dus even een leuke kaart maken om de centjes in te doen.
 
Liefs Debby ♥

5 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd! Ik ben ook zo'n omgekeerde scrapperd :P Ik kleur altijd eerst en dan ga ik kijken, al moet ik wel zeggen dat ik aardig weet wat ik in huis heb dus pas ik daar wel enigszins mijn kleuren op aan... Fijn freubel weekend nog!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi leuk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is gorgeous Debby, lovely design fabulous colours!
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ook alweer zo een leuke!!!
    zie een bekende stans gebruikt....hihihi
    fijn weekend!
    freubel ze nog!
    liefs ...xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-