donderdag 12 februari 2015

Hello Baby Boy...............!!!

 
Jaaaaaaaaaaa er is weer een baby geboren. Dus we konden weer eens een geboorte kaartje maken. 2 weken geleden is mijn achterneefje Owen geboren, en eergister is een vrouwtje die ik ken van school bevallen van haar 2de zoontje Kay. En ik ben dus gelijk aan de freubel gegaan, want zo vaak heb ik niet de kans om een geboorte kaartje te maken.



Heb weer gebruik gemaakt van de zegel stansjes van Noor design en ook de kleine tekst stempeltjes. Heb eens goed naar de woorden gekeken en ik vond deze 3 woordjes wel heeeeeeeel leuk bij elkaar passen. Henry muis met zijn kleintje op een hartjes kussen vind ik ook zo leuk............ben stiekem wel een beetje verliefd op dit stempeltje ♥
 
Liefs Debby ♥

1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-