zaterdag 31 januari 2015

Wezen hobby shoppen

Gezellig wezen hobby shoppen. En ik heb er zelf geen cent van betaald, dat is helemaal leuk. Ik had met mijn verjaardag een bon gekregen van een vriendin en met kerst had ik van mijn bazinnen ook een bon gekregen dus vandaag gezellig naar Heesch geweest om de bonnen uit te geven. En dit is wat ik voor de bonnen gekocht heb.
 


Natuurlijk heb ik een nieuwe shape-art mal van Dutch doobadoo gekocht, vond deze zo leuk en heb er zoveel leuke ideetjes mee voorbij zien komen. Ook weer een nieuwe mal van Noor-design gekocht en een Joy papier blok. Tacky glue lijm en nog 2 blokjes met papier. Ik kan er weer even tegen. Dus jullie raden vast en zeker al wat ik nu ga doen, Ja Ja ik ga heerlijk aan de freubel.
 
fijne zaterdag allemaal
Liefs Debby ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-