maandag 1 december 2014

14................. !!!

Goede Middag
 
Vanmiddag lekker verder gegaan met de wimpels van mijn dochters verjaardagslinger. Ook de leeftijd heb ik inmiddels af. Het word al een echte slinger. Nu alleen alles nog alles aan elkaar maken en dan is hij af, maar ik wil eerst de getallen 1 & 4 aan jullie laten zien
 
 
 
Kwam tot de conclusie dat ik een vlaggentjes stans wou gebruiken dus ik zoeken tussen mijn cd hoesjes vol met stansjes want ik heb een vlaggetjes stans, kwam ik mijn la-la-land stans tegen, ff vergeten dat ik die had, die vond ik wel erg leuk om hier bij te gebruiken en boogschutter Tilda gebruikt want dat is het sterrenbeeld van mijn dochter

 
Nu de 4 nog en dat maakt de hele slinger compleet. de tekst hier spreekt voor zich. Het was weer erg leuk om te doen. Voor nu ben ik weer klaar met freubelen even lekker op de bank tv kijken zo mijn dochter overhoren en dan vanavond gezellig bij mijn freubelmaatje Ayten aan de freubel. Is alweer veels te lang geleden dus ik heb er echt zin in. Moet nog 1 kerstkaart maken dus daar ga ik maar eens aan beginnen. dat word een zakjes creatie dus ga ff mijn spullen bij elkaar zoeken
 
Liefs Debby ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-