donderdag 20 november 2014

HOERA #7 ..................!!!

GOEDE AVOND BLOGGERTJES
 
De aller laatste uitnodiging voor de verjaardag van mijn dochter is klaar. Heb er net gelijk een foto van gemaakt, de kwaliteit is niet helemaal optimaal, maar morgen vroeg neemt ze de uitnodigingen mee naar school en dan is het ook nog donker buiten dus ik moet het er maar mee doen
 
 
Deze keer een roze kaartje met een heel klein beetje groen. Moet wel zeggen dat ik blij ben dat ze er weer op zitten, Het was hartstikke leuk om ze te maken hoor, maar heb het nu wel even gehad met dit stempel afdrukje en vorm van deze kaart. Vind hem wel erg leuk hoor, maar voor nu ben ik er gelukkig weer even klaar mee. Nu kan ik me weer op de kerstkaarten gaan storten want daar moet ik er ook nog steeds een aantal van maken, Al schrok ik van de week wel van de prijs wat een velletje kost dit jaar. Dan is het toch bijna niet meer leuk om kaarten te versturen.


Liefs Debby ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-