maandag 20 oktober 2014

Hohoho..........Jolly xmas greetings !!!

Hallo blog bezoekers !!!
 
weer lekker aan de freubel geweest vanmorgen.
 
 
Mr Frosty en Miss Frosty zijn dit jaar toch wel mijn favoriete stempeltjes om een kerstkaart mee te maken. Al vind ik de nieuwe kerststempels van Magnolia ook erg leuk. Daar ga ik denk ik van de week maar eens mee aan de slag, maar voor nu weer een Mr Frosty creatie. Vind het wel leuk om het dit jaar in de niet traditionele kleuren te doen, al vind ik rode kerstkaarten ook wel erg mooi hoor.

 
maar voor deze keer heb ik gekozen voor een bruine variant en ik vind hem erg leuk geworden al zeg ik het zelf. De bingo stempels en de postzegel stempels en stans van Noor design gebruik ik erg veel dit jaar bij mij kaarten maar vind het gewoon erg leuk erbij passen.
 
Nou ik ga weer aan de Freubel, ben heerlijk aan het genieten van mijn herfstvakantie
allemaal een goed begin van de week xxx

Liefs Debby ♥

2 opmerkingen:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-