zondag 21 september 2014

Thank you .......................!!!

Goede Avond............!!!

Toen ik dit berichtje schreef was het nog goede middag, maar heb de tijd anders ingesteld zodat de ontvangster niet stiekem even kon kijken naar deze creatie. Ik hoop niet dat ze morgen vroeg kijkt voordat we afgesproken hebben, maar die gok waag ik maar. Ik zag deze saturated canary stempel en vond hem zo leuk, had er ook al gelijk een ideetje mee,
 

Het zijn de 3 freubel musketiers. En ik wil mijn maatjes even bedanken voor de leuke tijd die we altijd samen hebben als we aan het freubelen zijn, maar wou ze ook even laten weten dat ik ze super waardeer en ik er altijd voor ze zal zijn. In goed en in slechte tijden

 
En hoe kan je dat beter aan je freubelmaatjes laten zien als met een zelf gemaakte kaart, met teksten over vriendschap erin en een eigen geschreven tekst...............Zo dus. Morgen staat er weer een gezamenlijk freubeldagje op de planning dus dan kan ik ze gelijk geven.

 
Liefs Debby ♥

2 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke en mooie kaartjes! Lief gebaar om ze zo te laten weten dat je blij met ze bent.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg blij met het kaartje .....en uiteraard ben ik er ook voor jou!!!!
    ik ben ook erg blij met jouw vriendschap!!!
    liefs xxxx....

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-