dinsdag 23 september 2014

Mixed Media...........van mijn kanjers ♥

GOEDE MORGEN ALLEMAAL !!!
 
wat ben ik blij met mijn eindresultaat.
Deze fotolijst van MDF heb ik bij de action gekocht
en die heb ik met verf van action grijs gemaakt.
met de Gesso (ook van action) allen dingen op de wit gemaakt
en er een foto in gedaan van de 2 personen die het belangrijkste
zijn in mijn leven, mijn mooie puber dochter en mijn lieve mannetje
 
 
 
Helemaal happy met het eindresultaat.
 
fijne dinsdag nog allemaal
LIEFS DEBBY ♥



4 opmerkingen:

  1. I found your web page through Yahoo and boy was
    I fascinated with your blog post. It was certainly
    interesting and thought-provoking, and extremely different
    from the usual bland write-ups that are a waste.

    my blog post: e cig liquid refill cheap

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Via Marcella, kwam ik op jouw blog terecht Debby. Je prachtige fotolijstje viel me op en wat is deze prachtig gepimpt!! Ik heb natuurlijk verder op je blog rond gekeken en wat maak je prachtige dingen! ik ga je blog meteen volgen en zou het leuk vinden als je ook bij mij een keer langs kom! Goh....waarom ik nog nooit op jou blog ben geweest??!! ik ben blij hem te hebben gevonden.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi! I'm at work browsing your blog from my new iphone 3gs!
    Just wanted to say I love reading through your blog and look forward
    to all your posts! Keep up the outstanding work!


    Feel free to surf to my web blog home design ideas (www.homeimprovementdaily.com)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-