vrijdag 1 augustus 2014

Selfie is de zon met mijn meissie !!!

 
we hebben vakantie dus van freubelen komt niet altijd even veel terecht
want met dit mooie weer zoeken we verkoeling bij het water
 
 
bij ons heb in de buurt heb je een heerlijk water gebied waar je lekker kan zwemmen zonnen en genieten van niets hoeft alles mag, er staat een kar waar je een hapje en een drankje kan halen
en een ijsje als je zin hebt, wat wil een mens met mooi weer nog meer


En soms zijn we even in een gekke bui en maken we wat selfies
mijn dochter en ik ...........waarom..............gewoon omdat het kan.
 
Alvast een fijn weekend allemaal
Liefs Debby ♥

1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-