zondag 31 augustus 2014

Dutch Doobadoo wekker .............. !!!

 
Oooooo heerlijk zo'n zondag waarin niets hoeft en alles mag. En aangezien ik gister de hele dag in de weer ben geweest had ik mezelf vandaag een lekker freubeldagje beloofd. Heerlijk aan de slag gegaan met mijn nieuwe spulletjes die ik op de beurs gekocht heb afgelopen vrijdag
 
 
Ik had de wekker mal van Dutch doobadoo gekocht want had zulke leuke voorbeeldjes gezien. En daar ben ik vandaag heerlijk mee aan de slag gegaan, de randjes bewerkt met gesso en de radartjes met inka gold en panpastel bewerkt en de vlekjes op het papier heb ik met de zelf gemaakte glimmermist gemaakt. De glitters die het papier nu heeft kun je op de foto niet goed zien 

 
ook nog ff een close-up fotootje geplaatst, het afdrukje heb ik ingekleurd met twinkling H2O en met distress inkt, heb wat raffia lint gebruikt en leuke labeltjes gestempeld en er roosjes bij gedaan. Ik heb er nog geen tekst bij gedaan omdat ik nog niet weet voor wie deze is. Maar ik ben erg blij met mijn nieuwe Dutch doobadoo mal, mijn vriendin heeft de foto toestelmal gekocht en die wil ik van de week ook wel een keer proberen om te maken want die leek me toch ook wel heeeel erg leuk
 
 
Liefs Debby ♥

6 opmerkingen:

  1. Wauw wat is die super gaaf
    Heel leuk gedaan .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan. De kleuren zijn ook prachtig!
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's going to be endd of mine day, except before finish I
    am reading this fantastic paragraph to increase my
    knowledge.

    my web-site :: home cleaning columbia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I have been browsing online more than 4 hours today, yet I never
    found any interesting article like yours. It is pretty worth enough for me.

    In my view, if all site owners and bloggers made good content as you did, the internet will
    be a lot more useful than ever before.

    Here is my blog post roofing repair greenville sc

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello, yeah this piece of writing is actually fastidious and I have learned lot of things from
    it aboutt blogging. thanks.

    Check out my homepage quality Flooring Atlanta

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-