zondag 22 juni 2014

Christmas 2014 ..................!!!

 
GOEDE MORGEN BLOGGERS
als we in dit tempo door gaan dan zijn de kerstkaarten al vroeg klaar dit jaar, hahaha zeg ik heel optimistisch heb net mijn 3de creatie klaar, maar ik moet zeggen dat ik het wel erg leuk vind om te doen en ik weet eigenlijk niet zo goed wat voor andere kaartjes ik moet maken aangezien mijn bak met verjaardagskaarten al aardig aan het uitpuilen is, dus creatief bezig zijn  met kerstkaarten is voor nu een hele goede optie en met dit schattige stempel afdrukje is dat ook niet zo moeilijk
 

Ben ook volop gebruik aan het maken van geleende spulletjes van mijn freubelmaatje. en ik moet zeggen dat ik haar spulletjes erg leuk vind, dus weet niet of ik ze terug ga geven ( hahaha geintje natuurlijk) Maar ik weet wel dat ik ze binnenkort (ben in juli jarig) aan ga schaffen
 
 
deze keer een paarse variant, ik ben vooral gebruik aan het maken van mijn restjes bak met papier, ik kleur mijn afdrukje in en de banner die de pinguïns vast hebben krijgt dan het kleurtje van het design papiertje die ik als achtergrond ga gebruiken, zo passen de pinguïns goed bij het geheel. De sterretjes zijn houten sterretjes die ik een hele tijd geleden bij de Xenos gekocht heb, helaas verkopen ze die niet meer, want ik vond ze echt super leuk en ze waren ook helemaal niet duur. Hopelijk gaan ze die ooit weer eens verkopen want ik vind ze erg leuk om op een kaart te gebruiken.
 
Nou hier ligt alles nog op 1oor dus ik ga me maar eens wagen aan kerstkaart #4
Fijne zondag allemaal en geniet van de laatste weekend dag
Liefs Debby ♥ 
 
 


2 opmerkingen:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-