zondag 20 april 2014

High Tea ............. !!!

 
Goede morgen deze 1ste paasmorgen
Ik heb een Theepot creatie voor jullie gemaakt met de
dutch doobadoo mal, erg leuk om te maken
Magnoliaatje met theekopje vond ik hier wel erg goed bij passen
 

 
 
het afdrukje heb ik ingekleurd met twinkling H2O
en het woord High Tea heb ik met scrabble letter stempels gemaakt
de tag stempeltjes van mijn freubelmaatje geleend en daar
een theezakjes bedeltje aan gehangen, die vond ik wel toepasselijk.
 
fijne paasdagen allemaal
Liefs Debby ♥
 


4 opmerkingen:

  1. Wauw schitterend Debby, ik vind het supermooi, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi Debby....leuk je theepot en met het lieve Tildaatje en je scrabble-letters heb je een prachtig geheel gemaakt.
    Fijne tweede paasdag en groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-