zondag 20 oktober 2013

Armband voor mijn dochter is af !!!


 
Het bloed gaat soms waar het niet kruipen kan.
Sieraden maken was de eerste creatieve hobby
die ik had toen ik op samen ging wonen.
alleen ben ik zelf niet zo'n sieraden draagster
dus was ik meer voor andere aan het freubelen
en gaf ik mijn creaties vaak gewoon weg.
Zonde van het geld en op een gegeven moment
ben ik dus overgestapt naar een andere hobby


 
Maar soms kriebelt het toch nog wel een beetje
en toen ik gister op de beurs een super leuke armband tegen
kwam dacht.................. Oooooo dat is echt
iets voor mijn meisje. Dus ik heb koord gekocht
en er zelf leuke kraaltjes bij gezocht en bij
een ander kraampje bedeltjes aangeschaft.
en dit is het eind resultaat, mijn meisje
was er erg blij mee, dus is mijn missie geslaagd.
 
Liefs Debby ♥

3 opmerkingen:

  1. ziet er erg leuk uit, kan me voorstellen dat ze blij was
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo herkenbaar Debby!!! Bij mij blijft dat toch ook af en toe kriebelen, pas weer (na lange tijd) een paar armbandjes gemaakt. Deze armband van jou is superleuk, logisch dat je dochter er blij mee was!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-