donderdag 25 juli 2013

Label / pocket boekje sneak peak..................!!!!

Dinsdag heeft mijn freubel maatje samen met een kennis een leuke
workshop gevolgd, helaas kon ik niet mee want man lief moest werken
en dan moet ik mijn meisje tot laat s'avonds alleen laten, dus dat was
geen optie, dus kon ik helaas niet mee naar deze workshop.

 
Maar ze had een beschrijving gekregen van hoe je dit label boekje
maakt, dus ben ik gister even bij haar op visite geweest en heb
eens goed naar haar boekje gekeken, hij was wel heeeeeeel erg leuk
geworden en ze had de werkbeschrijving mee gekregen dus
die heb ik van haar meegekregen en ben er gister avond mee aan
de slag gegaan, eerst het papier allemaal bij elkaar zoeken
dat is ook nog een heel klusje, maar wel erg leuk om te doen

 
Ik ben er nog niet helemaal mee klaar, moet nog een aantal labeltjes aan de binnenkant maken en aan de voorkant moet ook nog iets, maar
daar had ik gister geen tijd meer voor, want ik wilde ook op tijd
mijn bedje weer opzoeken want om 8.00u moeten we weer beginnen
met werken. Gelukkig niet zo heel erg lang, dus ik denk dat ik
er vanavond maar mee verder ga en hem af probeer te krijgen,
Het is wel heeeeeel erg leuk om te doen, dus dit zal zeker niet
de laatste keer zijn dat ik zo'n label / pocket boekje gemaakt heb.
 
Liefs Debby ♥

5 opmerkingen:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-