donderdag 4 april 2013

Forever Friends ♥

 
Met dit kaartje ben ik begonnen toen ik het
weekend bij mijn mams ben wezen knutselen
en ik wist ook al voor wie ik dit kaartje ging maken
Dat wist ik eigenlijk toen ik begon met kleuren
en ik de super lieve zeemeerminnetjes van
Lily of The Valley de kleur olive vine gaf
 
Heb ook voor de 1ste keer, 2 verschillende
bloem blaadjes over elkaar heen gebruikt
moet er wel aan wennen, maar zag het op
verschillende andere kaarten voorbij komen
en dan vind ik het toch wel een heel mooi effect geven
dus heb ik het ook maar eens geprobeerd
maar het is nog ff wennen hoor hahaha
 
Liefs Debby ♥

5 opmerkingen:

  1. leuk kaartje ben er blij mee..........xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk kaartje heb je gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartje Debby
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart Debby.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je toch lekker creabea bezig geweest bij je mams, dit is ook alweer zo een lief kaartje geworden, helemaal super Debby.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-