zondag 24 maart 2013

Julianadorp 2013 ♥

 
Het duurt nog even voordat we vakantie hebben
maar in de mei vakantie gaan we lekker
weer terug naar ons favoriete vakantie plekje
Namelijk Julianadorp aan zee
Als we de streek van de bloembollen binnen
rijden en de duinen zien en de geur van
de zee ruiken hebben we een gevoel van
"THUIS KOMEN"
We gaan nu voor 6de keer terug
naar dit prachtig stukje Nederland
 
En bij een vakantie hoort dus ook een foto album
en deze keer ga ik hem helemaal zelf maken
Het papier heb ik vorige week in Heesch gekocht
het dikke karton papier voor de kaft,
de zilverkleurige rand, de bloementjes, de randpons
van Martha Steward en de vlaggentjes + alfabeth stans
heb ik eergister op de beurs in DenBosch gekocht
en het zag er zo uitdagend uit toen het op mijn freubel
plekje lag dat ik er gelijk mee aan de slag ben gegaan.
 
Op het donker vlak met kleine stipjes
moet nog een vakantie foto komen
en dan kijk ik pas waar ik mijn swirl ga plaatsen
maar voor de foto's moeten we echt nog even geduld hebben
hopelijk werkt het weer ook een beetje mee
en hebben we over ongeveer 6weken
een beetje beter, mooier en warmer weer als vandaag.
 
Liefs Debby ♥

5 opmerkingen:

  1. Het zal toch wel eenkeertje mooi weer worden en je heb nog even.
    Leuk dat er hart mooi gepimt .
    Leuke inkopen heb je gedaan.
    Fijne zondag groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi begin van je album.
    Leuk je op de beurs te zien.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk begin van je vakantiealbum!
    hoop ook dat je mooi weer hebt!
    liefs....xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk vooruitzicht Debby, super voor jullie. Prachtig wordt je foto-album al, nou ja de voorkant dan hé, de rest moet nog komen, veel plezier ermee.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk om er zo al naar uit te kijken en je album te beginnen dat wordt een schitterend boek als het klaar is. Veel plezier ermee.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-