zondag 17 februari 2013

Word snel beter ................... !!!


Wat een luie zondag was het vandaag zeg
We wilde naar de film, maar er draaide
volgens mijn dochter geen leuke films
dus dan maar een dagje bankhangen
en een tijdje in mijn freubelhoek door brengen
Heb dus maar weer een kaartje gemaakt
en deze keer een beterschapskaart voor een man
en het was wel een uitdaging
want mijn mams vond dat mijn mannen
beterschapskaartjes nogal saai waren
tegenover mijn vrouwen beterschapskaarten
dat laat ik me dus geen 2x zeggen
en heb geprobeerd om wat meer op deze
mannenkaart te verwerken.
eigenlijk vind ik bloemen voor op een mannenkaart
niet zo toepasselijk, maar het kan natuurlijk wel
als je het maar niet te kleurrijk maakt
ben benieuwd of mijn mams hem nu minder saai vind
en ik ben natuurlijk ook erg benieuwd
naar jullie mening
 
fijne zondag avond nog
Liefs Debby ♥

12 opmerkingen:

  1. Nou Debby ik vind hem helemaal super gelukt hoor, absoluut geen saaie beterschapskaart voor een man, ik vind hem top geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoihoi,
    hij is leuk hoor!!!
    vind trouwens je nieuwe layout ook mooi!
    en je hebt een hele stapel dvds dus je hoeft dan toch niet naar de bios?
    ik had ook een luie zondag en heb ook kaartje gemaakt.
    tot dinsdag!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Debby.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Debby, wat een mooie dingen heb je de afgelopen periode gemaakt, het kwam bij mij even niet zo van bloggen dus liep wat achter. Deze kaart is top! Mooi met dokter Edwin en zowel voor mannen als vrouwen geschikt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja leuk hoor!
    Wel chique en lekker strak dat zwart - wit met een touch rood!
    En dat bloemetje kan prima!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou als je het mij vraagt is het gelukt!
    Ik vind het een super stoer mannen kaartje!!

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Debby, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is super goed gelukt hoor, een hele leuke beterschapskaart voor een man!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem wel leuk geworden en deze bloem kan goed.
    Ik zal ook niet gauw een bloem voor een mannenkaart gebruiken maar ik heb vandaag ook een kaartje afgemaakt ook een mannenkaart en er 2 bloemen op gedaan.
    Ik heb gisteren in de Rijnhal de big shot gekocht en 2 Noormallen en nog wat andere freubelfrutsels.
    Ik ben wel blij dat ik weer kan stansen heb de cuttlebug al een tijdje kapot de big shot kocht ik voor 65 euro en hij werkt perfect ik vind hem fijner dan de cuttlebug.
    Heb Carla gisteren ook nog in de Rijnhal gesproken.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Debby,
    Deze is mooi geworden,en niet saai.
    Sorry dat ik gezegt heb dat die andere
    kaarten een beetje saai waren.
    Ook jou andere kaarten zijn weer mooi.
    Leuk kastje trouwens.
    xxxx love you Ma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha mam, geen enkel probleem, hou wel van eerlijkheid
      en dat gaf me gelijk een uitdaging om mee aan de slag te gaan

      I♥you2

      Verwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-