woensdag 13 februari 2013

Sieradenkastje ............... !!!

 
Vandaag begonnen aan dit projectje
dit houten kistje heb ik gekregen
onder de kerstboom en daar
zat een zeeppakketje in
het kistje heb ik bewaard
 

want daar zag ik natuurlijk weer iets in
maar wat ????
Dat wist ik nog niet precies
maar ineens wist ik het

 
Ik heb er een sieraden kastje van gemaakt
In de kleuren van mijn dochters kamer
aan de bovenkant heb ik 5 kleine
haakjes gemaakt van oorbelhangers
zodat ze daar haar kettinkjes aan kan hangen
Op het bovenste plankje heeft
ze haar ringen neer gelegt
en onderin liggen haar favoriete oorbellen
 
Het kastje heb ik verder versierd
met een stans van magnolia
bloemen uit mijn mega verzameling
paarse pareltjes van de Action
en een afdrukje van Magnolia
ingekleurd met H2O en distress inkt
 
fijne woensdag avond allemaal
Liefs Debby ♥
 
 


5 opmerkingen:

  1. Hoi Debby
    Wat een super leuk idee weer ,erg mooi gemaakt .
    Daar is je dochter vast blij mee.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig sieradenkastje heb je voor je dochter gemaakt.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat super gedaan Debby ik vind het prachtig geworden, daar zal Demi wel helemaal blij mee zijn. Ik vind het super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-