dinsdag 19 februari 2013

Oeps ... vergeten ............. Nog van Harte !!!

 
Deze keer een blokjes kaart.
Vond wat leuke restpapiertjes
waar ik wel een kaartje
mee wou maken
want de kleur sprak me erg aan
Dus heb mijn vierkanten pons gepakt
en uit alle 3 de rest velletjes 3 vierkantjes geponst
daarna heb ik ze gemat op zwart cardstock
Ook weer gebruik gemaakt
van deze super leuke tilda
Heb haar ingekleurd met twinkling H2O
en het gezichtje / huid met tattered rose distress inkt
De bloemen waren eerst een vreemde
kleur groen di heb ik met een copic stift zwart gemaakt
en daar heb ik weer knoopjes op geplakt
de tekst zijn 2 verschillende stempels
maar vond ze qua tekst wel goed
bij elkaar passen
de ene heb ik wat gebogen op mijn
stempelblok geplakt zodat hij mooi rond loopt
ben benieuwd wat jullie er van vinden
 
Liefs Debby ♥

5 opmerkingen:

  1. Wat een supergaaf effect is dat Debby met die vierkantjes, ik vind het prachtig. Je kaartje is weer een toppertje, ik vind hem weer super de super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk zo'n kaartje! Zeker handig voor de restjes!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een droppie is het geworden Debby en wat superhandig zo'n pons om vierkantjes te maken......moet ik toch ook eens aanschaffen.
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief kaartje Debby
    Mooi hoor de huidskleur met distress ink... doe ik zelf ook altijd!

    Lieve groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-