donderdag 24 januari 2013

Wishing you the happiest Christmas ever !!!



Van de week samen een avondje gefreubeld
met mijn vriendin, maar toen zat ik
vast met dit kaartje, maar vandaag
heb ik hem afgemaakt, Ik moest even
mijn zinnen op iets anders zetten, want vandaag
niet zulk leuk nieuws gehad. Ik heb in de
krant moeten lezen dat het bedrijf waarvoor
ik werk de aanbesteding van dit jaar niet
gekregen heeft. Dat houd in dat ze vanaf 1april
geen huishoudelijke hulp meer mogen aanbieden
en wat dat nu betekend???
als er ander bedrijf is die de aanbesteding
wel gekregen heeft ons niet over willen nemen
dan heb ik vanaf 1april van dit jaar geen baan meer
Heb er al de hele dag buikpijn van en mijn
hoofd klapt ook zowat uit elkaar
dus moest even aan iets anders denken
en heb dit kaartje afgemaakt
Ik dacht laat ik maar eens op tijd
beginnen met de kerstkaarten van dit jaar
dus mijn aller eerste kerstkaart voor 2013 is een feit
 
Liefs Debby ♥
 
***************************************
 
Monday I have had a crafting evening
with my girlfriend but the card I was
making did not come off,
but todayI finished it,
I had to seth my mind on to something else
 because today I have had not such good news.
I have to read in the newspaper that the company which
I work for is not getting the right papers .
That means that they are from 1 April
no longer able to offer domestic help
and what that means???
if there isn't another company that will take us over
I have from April 1 this year no job anymore
so I had to think of something else
and I finished this card
I thought I'd better start early with
the Christmas cards this year
So my very first Christmas card for 2013 is a fact

Hugs Debby 

8 opmerkingen:

  1. Hoi mama
    Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt echt heel mooi
    Vooral die kleuren passen heel leuk bij elkaar
    Xxx demi Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat naar voor je hoop dat het meevalt en je kunt blijven.
    je kerst kaartje is mooi.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kerstkaartje Debby, heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Balen zo'n nieuws, positieve er maar van hopen!!!!Fijn dat je zo je zinnen even kunt verzetten! Mooi resultaat.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps Debby dat is inderdaad geen fijn bericht, wat spannend, ik hoop zo dat het bedrijf jullie wil overnemen want hier wordt je nou niet bepaald vrolijk van, snap dat je er al de hele dag buikpijn van hebt. Heel veel sterkte. Je kaartje is weer schitterend geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a pretty card!! Little Tilda is sooo sweet and I love the punced border!!

    So sorry to hear about your job - I hope it will work out well in the end!
    Hugs
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-