zondag 27 januari 2013

Je bent een kei .......... !!!

 
wat een snertweer is het buiten.
sneeuw daar ben ik niet favoriet van
maar van regen al helemaal niet.
dus wat doe je op zo'n dag
precies je trekt jezelf terug in je
eigen freubel domein
gister de hele ochtend lekker bezig
geweest, met kleuren
ben zo blij met mijn terschelling papier
daar gaat het echt zoveel beter mee
het kost wel wat, maar dan heb je ook wat
vandaag lekker met distress inkt gekleurd
nu toch wel blij dat ik de flesjes
niet verkocht heb.
 
Dit kaartje heb ik speciaal voor
iemand gemaakt,
gister was het kinderfeestje van mijn meisje
en de moeder van een vriendinnetje
is mee gereden naar het zwembad
en dat vonden we erg fijn
want alle meiden hadden niet bij ons in
de auto gekunnen dus we waren
erg happy met het aanbod om mee te rijden
dus dat is wel een kaartje waard
straks ff bosje bloemen halen
en dan kan dit kaartje erbij
 
fijn begin van de week allemaal
Liefs Debby ♥
 
Ik doe mee aan de challenge van:
 
 

9 opmerkingen:

  1. Wat een superlief kaartje Debby, ik vind hem prachtig. Lief dat je dat voor die moeder hebt gemaakt, en wat super van haar om mee te rijden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg! Jij bent lekker bezig vandaag!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi kaartje geworden en mooie kleuren gebruikt.En ja dan zo,n mooi kaartje kado krijgen toppie toch.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk kaartje Debby ook je andere zien er prachtig uit, heb effe een rondje gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi kaartje in een leuke kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ene schattig kaartje! Paars echt mijn favoriet!

    Fijne zondag nog!

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Debby.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very pretty! Thanks for playing along at Dream Valley!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-