vrijdag 4 januari 2013

HOERA..... weer een jaartje erbij ........ !!!

 

Normaal gesproken kan ik hier heel makkelijk
een foto plaatsen maar deze keer heeft
het me wat tijd gekost. het foto plaatje hierboven
werkte niet helemaal zoals het wezen moest
dus moest ik hem eerst via picasa plaasten
en toen kon ik hem hier pas weer neer zetten
heel erg vervelend, hopelijk is dat bij de volgende
blogpost anders want dit is niet zo fijn
Maar goed, mijn creatie is weer te zien
 
 
Deze keer heb ik een envelop kaart gemaakt.
je kan hem open klappen en dan kun je
er centjes voor de jarige in stoppen
leuk om te geven en helemaal niet
moeilijk om te maken. kwam het idee
tegen bij iemand anders op het blog
weet helaas even niet meer bij wie
maar ik vind het zo leuk om andere
blogs te bezoeken, zij geven je soms
hele leuke nieuwe ideeën zodat je
zelf weer lekker creatief aan de slag kan gaan
 
Ik wil ook even mijn nieuwe blog volgers
welkom heten. Jolanda en Anita leuk dat jullie
mijn blog en mijn creaties de moeite waard
vinden om me te volgen, hopelijk brengt mijn
blog jullie weer op nieuwe leuke en creatieve ideeën
 
Mijn weekend is al begonnen
ik hoop die van jullie ook
of anders snel
allemaal alvast een super fijn weekend
Liefs Debby ♥

4 opmerkingen:

  1. Leuke creatie Debby! vervelend he die blogger 'kuren'...het scrapalbum van je lieve maatjes ziet er ook super uit:0)
    ook nog de beste wensen en suc6 met je voornemens!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan Debby, mooie kleuren heb je gebruikt zowel in je papier als je stempel.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk kado vlopje heb je gemaakt leuk van kleur en leuk afdrukje.
    Ook je album van je lieve lobbers erg leuk.
    liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had hetzelfde probleem Debby en heb ook zo gedaan zoals jij. Maar gelukkig kunnen we op die manier toch nog foto's plaatsen. Zal wel weer een tijdelijk probleem van blogger zijn omdat we met internet explorer werken. Je kadoenvelop is super geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-