donderdag 17 januari 2013

een KAARTJE omdat ..........

 
Met dit kaartje ben ik al een paar
dagen bezig en hij wilde maar niet lukken
en ik weet ook wel hoe het komt
want de kleuren zalm en oranje zijn
niet echt mijn kleuren om mee te werken
maar ik wou weer eens wat anders
en helaas duurt het dan iets langer
heb een wat oudere tilda gebruikt
maar vind haar met de koala beer zo'n schatje
en ook al zijn het niet mijn favoriete
kleuren om mee te werken
ik ben toch best blij met het resultaat
 
Fijne donderdag avond nog allemaal
morgen nog een dagje werken
en zaterdag ga ik gezellig hobbyshoppen
met mijn vriendinnetje Ayten
op het mega hobbyfestijn in Bleiswijk
heb er heeeeel veel zin in
hopelijk werkt de NS en het weer een beetje mee
en hebben we door het winterse weer
niet al te veel last van vertragingen en overlast
maar dat mag de pret niet drukken
we gaan er zo ie zo een super leuke
en gezellige dag van maken
 
Liefs Debby ♥
 
 

9 opmerkingen:

  1. Hoi Debby
    Nou ik vind je kaart goed gelukt hoor prachtige kleurtjes .
    Veel plezier zaterdag .
    Ik wil misschien zondag met mijn kinderen weet niet of het echt wat is ben jij er al eens geweest ???
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Ja super als je dat wil doen .
    Mijn zoon is dol op model bouw en modelspoor en volgens mij staat dat er ook .
    Ik hoor wel hoe het was en of het de moeite is moet er nl ook een stukje voor reizen .
    Jij in ieder geval veel plezier

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is superlief geworden hoor Debby. Het is wel eens lastig als je dan ineens bedenkt dat je iets anders wilt maken maar ook wel weer een uitdaging en je bent dik geslaagd.
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet zeggen dat ik hem toch wel heel mooi vind
    al zeg jij dat de kleuren je niet bevallen.
    gewoon doen zo zie je maar .
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. How lively! Great colour combo and a sweet Tilda. Love the floral work, Jx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al heeft het je dan een paar dagen gekost Debby, ik vind het eindresultaat super, wat een lief kaartje heb je gemaakt. Mooi die zachte kleuren. Heel veel plezier zaterdag.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een supergaaf kaartje in deze mooie zachte pastel kleuren.
    Fijne dag zaterdag
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt niet voor niets zitten zwoegen Debby want het is een hartstikke leuk kaartje geworden in hele mooie kleuren! Heel veel plezier zaterdag!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-