maandag 21 januari 2013

#3 Challenge Creatieve Zebra


Heb dit kaartje al een tijdje geleden gemaakt
maar omdat het een design team kaartje was
mocht ik hem vandaag pas plaatsen
Het is vandaag alweer tijd voor de
3de challenge bij De Creatieve Zebra
en deze keer was het aan mij en
mijn mede DT-leden de taak om met een 
hele leuke sketch een kaart te maken
Helaas lukt het me niet op de sketch hier
te plaatsen dus ben je nieuwsgierig geworden
neem snel een kijkje bij
 
 
de stempel hebben we gekregen van
onze sponsor  A Day For Daisies
en ik ben er erg blij mee.
wil je meer weten en zien van hun stempels
 
 
I made this card a while ago
but because it was a design team card
I could not place him earlier
Today it is already time for the
The third challenge at the Creative Zebra
and this time it was to me and
My fellow DT members to make a
card with this very nice sketch
Unfortunately, I am unable to place the sketch here
so when you are curious take a look at





we have received the stamp of
our sponsor A Day For Daisies
and I am very happy.
want to know more and see their stamps
go to
http://adayfordaisies.com/stamps/
 
 
Liefs Debby ♥

5 opmerkingen:

  1. Leuk voorbeeld Debby!
    Leuke digies idd
    Je klok is ook erg leuk geworden!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Debby

    Erg leuke kaart weer en ik heb de sketch gezien die is erg leuk .
    ga kijken of ik tijd heb .

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. salut Debby, bienvenue dans la Dt de Christmas Stampin', biz

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Debby, ik vind hem schitterend, mooie stempel is dat zeg.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-