zondag 16 december 2012

houten slee opgepimpt...............!!!


Was het maken van kerstkaarten zo zat
dat ik maar wat anders ben gaan doen
in de kerstsfeer, dat dan weer wel
Ik had bij een client geholpen
om de kerstspullen uit de kelder
te halen en de boom op te zetten
toen kwam deze leuke houten slee
ook uit een doos zetten
Ik dacht gelijk ooooooooo wat is die leuk
dus ik haalde hem uit de doos zei ze
ach dat stomme ding
die gooien we maar weg want heb geen
idee wat ik er mee moet
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Neeeeeeeee
dus heb heel lief gevraagd of ik hem dan hebben mocht
en dat vond ze prima, dus ik heb hem
lekker mee naar huis genomen
en heb er dus weer iets leuks mee gefreubelt
 
fijne zondag nog
Liefs Debby ♥

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige gepimpte slee. Ze zal hem nu wel weer graag terug willen :-)

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook weer een tof idee! Wat goed van je om deze slee zo te recyclen hihihi erg leuk!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-