woensdag 12 december 2012

Cheyenna ........!!!

 
Jullie zullen wel denken
wat een rare witte vlek op de creatie
dat heb ik expres gedaan bloggertjes
want dit is een foto van de kleindochter
van een vriendin, en omdat ik niet weet
of ze het op prijs stellen als ik de foto hier
zomaar laat zien heb ik er een bierviltje op gelegd.
 
want ik wou jullie wel graag mijn creatie laten zien.
Ik heb weer een vierkant wit houten dienblad gekocht
bij de action en er een touwtje achter gemaakt
zodat je hem als foto lijst op kan hangen.
Mijn vriendin had ik een foto laten zien
ven mijn vorige dienblad fotolijst creatie
en ze vond hem zo leuk, dat ik haar
om een foto van haar kleindochter heb gevraagt
ze weet niet dat ik dit voor haar ga maken
ze is bijna jarig dus dan geef ik dit als cadeau
ben erg benieuwd wat ze er van voind
 
Zelf vind ik hem erg leuk geworden
en ben erg benieuwd hoe jullie hem vinden
 
Liefs Debby ♥

3 opmerkingen:

  1. Hij is erg mooi en ook mooie van kleur.
    Leuk zo de letters.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gedaan Debby, erg mooi. Super dat je de privacy respecteert. Ondanks het bierviltje is heel goed te zien dat het een prachtige kaart is.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Respect dat je inderdaad haar privacy in acht neemt. Super opgelost zo met dat bierviltje Debby, je kaart is schitterend van kleur ook. Een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-