zondag 30 december 2012

Best Friends ......♥

 
Goedemorgen
ben blij dat we er vandaag weer zijn.
jonge jonge wat heb ik me beroerd gevoeld
zo erg zelfs dat ik op de spoed eisende hulp
terecht ben gekomen gister en ik daar
 ongeveer 4uurtjes heb moeten verblijven
Na een maag foto en bloed onderzoek bleek
dat ik last had van een galsteen aanval
wat voel je je dan beroerd zeg
ik kon wel door de grond gaan van de pijn.
wist niet meer waar ik het zoeken moest
Maar gelukkig voel ik me nu weer Toppie
heb wel medicatie gekregen voor het geval
de aanvallen terug komen en in 2013
krijg ik een oproep om een echo te maken
van de gal, als de gal stenen er nog zitten
gaan ze die verwijderen.
 
Maar gelukkig zijn de aanvallen over
en hopelijk blijft dat zo en kunnen
we weer heerlijk creatief bezig zijn
 
 
Dit is de voorkant van mijn album
over mijn trouwe kanjers


en dit zijn mijn kanjers
ze zijn echt 2 vriendjes
en zoeken elkaar steeds op
gezellig met z'n 2tjes in de mand liggen
zo lief
 
fijne zondag nog
Liefs Debby ♥

2 opmerkingen:

  1. Jeetje wat lees ik nou weer....dat is niet zo mooi meid! En dat nog net op het laatste nippertje van het jaar! Gelukkig dat je bent opgeknapt en dat ze hebben kunnen vinden wat het was....Hopelijk kun je goed genieten van de laatste 2 dagen van dit jaar! En wens ik jullie een heel goed uiteinde en een goed begin! En natuurlijk veel creativiteit en inspiratie!
    Groetjes Jacomijn
    ps. Je album is echt schitterend geworden! Erg leuk met al wat foto's erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat een schrik Debby, wat zal jij geschrokken zijn zeg, gelukkig slaan de medicijnen aan, ik heb een collega gehad die dat ook had en inderdaad die verging ook zowat van de pijn. Nou jij had je je weekend ook wel iets anders voorgesteld meis. Ik wens je sterkte. Ik wil je hierbij en voor allen die je lief zijn een super 2013 toewensen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-