zaterdag 13 oktober 2012

Nieuwe Baan......... !!!

 
Mijn zwager heeft na maanden thuis
zitten eindelijk een nieuwe baan gevonden
En ter ere daarvan gaan we vanavond
even een gebakje eten
en heb dus even een kaartje gemaakt
want je mag tegenwoordig blij zijn
als je ouders bent dan 45jaar
je nog word aangenomen
 
De rest van de dag ga ik gezellig
samen met mijn mams, dochter en vriendin
doorbrengen op de creadagen in de Rijnhal
dus spaar centjes mee en kijken
of we wat leuke nieuwe spulletjes
kunnen score
moet in ieder geval kaart papier halen
en hopelijk verkopen ze daar
Twinkling H2O
anders nog even wachten tot de
Kreadoe in Utrecht
 
fijne dag vandaag allemaal
en als het vies weer is bij jullie
denken jullie dan aan de alles mag challenge van
daar kun je de emaakte creatie van vandaag
aan ons laten zien.
 
Liefs Debby ♥

7 opmerkingen:

  1. een heel erg leuk kaartje ! proficiat !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie mannenkaart. Clean, simple en stijlvol! ;-)
    Veel plezier vandaag hihihi..
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Debby,

    Wat super voor je zwagert, gefeliciteerd!
    En wat een leuke kaart heb je voor hem gemaakt!
    Goed bezig!

    Ik zag ook dat jij al alle blogs van hdet Creatieve Zebrateam hebt geplaatst.
    Wat leuk!
    Mijn blogadres is www.stempeldieke.nl
    Degene die er nu staat is van het designteamblog van Scrap my Dream.
    Werk ik ook aan mee, maar het eerste adres is van mezelf.

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als eerste welkom bij ons team Dieke en ik ga het adres gelijk veranderen.Je moet natuurlijk wel met al je eigen reaties hier te boek staan.

      Groetjes Debby

      Verwijderen
  4. Leuk kaartje Debby en wat fijn voor je zwager.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-