vrijdag 6 juli 2012

Wishing you a happy day


 
Leukdat jullie een kijkje nemen op mijn blog. Als eerste wil ik mijn nieuwe volgster Hennie hartelijk welkom heette. leuk dat je mijn blog gevonden hebt en je het de moeite waard vind om me te blijven volgen.

 
Deze keer heb ik een rechthoekig kaartje gemaakt. weer eens wat anders dan de altijd standaard vierkant kaarten. Ik heb een manga girl stempel gebruikt en deze ingekleurd met mijn copic markers. Heb voor de kleuren grijs en blauw gekozen. Het gevormde papier komt van een die-cut papierblokje van de action.........hele leuke kleuren hebben ze, en helemaal niet duur dus heb er gelijk wat ingeslagen. De bloem en swirl die ik gebruikt heb komen van magnolia en de kleine bloem is gemaakt met een stans van joycraft.


ik doe met deze kaart mee aan de challenge van:

Liefs Debby ♥

5 opmerkingen:

  1. Hallo Debby,

    Mooie kaart en leuke kleurencombinatie.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele toffe kaart, heel mooi die blauwe tinten.


    Grtjs, Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje Debby.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje Debby, prachtige kleuren en een heel leuk stempeltje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-